niedziela, 8 kwietnia 2018

Stare krzesło - wygoda i elegancja

O starych krzesłach pisałem już wiele razy i pewnie temat będzie powracał. Za każdym razem ten prosty mebel zaskakuje mnie zarówno wyglądem, jak  i wygodą. Wszystko zaczęło się, gdy na 30te urodziny otrzymałem krzesło z podłokietnikami do biurka. Mebel ten nie zamieniłbym na żadne inne rozwiązanie. Z jednej strony to prezent, z drugiej stare krzesło, które jest niezmiernie wygodne i do którego już się przyzwyczaiłem.

krzesło antyk do biurka

krzesło z podparciem
W Szczecinie udało mi się zakupić stare przedwojenne krzesło dębowe. Siedzisko wykonane jest na sprężynach i obite skórą. Posiada ona drobne odbarwienia i przetarcia, jednak stan jest na tyle dobry że postanowiłem ją zachować w oryginale. Przecież tak będzie używane, a wymienić zawsze można.
Eksperci Galerii ArtKrot, jak widać na zdjęciach powyżej, dokładnie sprawdzili krzesło po renowacji. Krzesło zostało oczyszczone, zaimpregnowane, uzupełnione zostały ubytki. Całość wybarwiono i zabezpieczono warstwą wykończeniową.

krzesło antyk do biurka renowacja

krzesło biurkowe antyk

Na uwagę zasługują przede wszystkim niezwykłe, gięte podłokietniki. Nogi przednie są delikatne, zwężone ku dołowi w stylu ludwikowskim. U góry nogi mają piękne rzeźbienia. Środkowa listwa pokryta jest od wewnątrz fornirem, którego wzór stanowi dodatkowy element dekoracyjny.

renowacja antyków Poznań

Krzesło z giętym podłokietnikiem antyk




Dziś to niesamowite krzesło szuka nowego domu. Po szczegóły zapraszam na stronę projektu: www.galeriaartkrot.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz